tjaaaaaaaaaaaaaaaa

va äckligt negativ i skolan idag :e usch va trött jag va men nu är jag glad :D haha.. ah.... så va det ju beep test på idrotten då (a) jag hade "jätte ont i mitt ben" visa mitt blåmärke för catrin och sa det, visst det gör ont men jag kunde ha sprungit mer, men vem fan orkar? :o efter skolan drog jag och tjejerna till stan och fixa present till fridi, fest på fredag! :D jaja nu ska jag snart på träning så jag orkar inte skriva mer skit eller jo förresten.. jag hade värsta mardrömmen i natt :o vakna fan kall svettig och tårögd (kan vi låtsas så blir det mer dramatiskt) okej nu till saken... jag va omringad av mörkhyade personer på en tågstation och alla stirra på mig och börja ta fram kort asså såna där spel kort typ ruter, hjärter osv sen la dom det som nått jävla mönster runt mig och börja be för mig? sen blev det kaos och massa regndans och ja.. sen ringde klockan :) hejdå älsklingar ♥ men den här bilden vill jag förmedla att alla kräftor har lika mycke värde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0