bingolotto med kattig hund

hej, jag lyssnar på backstreet boys, lockar håret, sminkar mig väldigt mycke, sätter på mig gamla kläder och... har allmänt tråkigt :)) satt nyss på maxi med kattig hund och soff, vi hade skit kul i 2 timmar :ppp det kom ett neger bög par som inte kunde svenska och då skulle fanny sitta där o förklara vad bingolotto är ... öhm.. ah asså... det är på tvn... man kan vinna pengar :) .. då rynka den ena på näsan och sen gick dom (y) och igår så fick jag ett spontan ryck och ville färga håret så märylajn och ééé´lsson kom till mig så fixa vi det :p det vart typ mörk/brunt/lila/rött :)) ska förhoppningsvis träffa sebbe snart om han kan komma hem i år och imorn ska jag ha kul med elin och sen tar jag en paus från omvärlden och åker ut till mormori :) tack och hej hårspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0