annorlunda är kul

haha fan va udda jag är ibland, orkar inte bry mig... har dock alltid undrat vad folk egentligen tänker när dom ser mig, är det typ, åh.. rolig... eller typ HAHAHAH dör!! eller typ, cp..? eller typ jävla äckliga fittidiot tror att hon är något eller typ åååååååhhhhh swweettiiieee? okej.. öhm den där sista vet jag inte vad för typ av ryck jag fick men ni fattar vad jag försöker få fram :p men det här med bloggen också? :e haha missfoster typ... alla skriver om outfits, deras underbara dagar och lägger upp fina bilder.. nej för fan här ligger det bilder på hästar som skiter och mig i webcam med underbett :p förresten så luktar mitt lillfinger äckel parfym :) och min dag va kul, våran nya fysik lärare peka finger åt novak och ville strypa våran förra lärare :))) såååå kan det va, nu böt jag visst ämne totalt och nu har jag inget mer på hjärtat så ni får väll återgå till det ni gjorde nu :) söt är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0