godmorgon :)

hejsan idag är jag jätte glad fast ja har ingen anledning till varför men :D
ahja jag vakna nån gång vid halv 10, gick ner och åt en till UNDERBAR räkmacka *dreggel* .. fast nu är min räkor slut :'(.. ah sen iaf sa ja grattis till anton therus och snart hade ja tänkt ringa cassandra och sjunga lite för henne, sen på matchen ska ja säga grattis till idamarie, sen ska ja på nått sätt säga grattis till wester för ja tror han fyller år ;e
SEN är det match mot östra deje :D , fett taggad.. samling 12 och då äre teori i en timme sen är det samling för match efter det :D.. ja kanske ska prova va mittback typ ett byte för o veta hur det är sen kanske ja kommer spela där ett tag för elin remelg kanske ska opperera knät.. det va mycke kanske där och ja har ingen aning om det stavas opperera men ni fattar va ja menar ;e hoppas jag :)
och sen efter matchen... blir det tråkigt :( .. då ska ja hem o plugga på den där jävla biologin :( bajs...
men nu ska ja sluta tänka på det och va glad igen :D

jag vet inte varför det blev den här bilden, bah kände för't ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0